Prodajni lanci Müller i Kozmo imali su specijalizirane prodavaonice u 13 županija, a nakon preuzimanja prodajnih mjesta Kozma, Müller će ući na tržišta Ličko-senjske, Požeško-slavonske i Vukovarsko-srijemske županije, navode iz Agencije.
Provedbom te koncentracije smanjit će se broj takmaca na tržištu. Međutim, kako će tržišni udio Müllera nakon provedbe koncentracije porasti i iznositi između 20 i 30 posto time će se stvoriti dodatni konkurentski pritisak na DM kao vodećeg takmaca u Hrvatskoj koji na tržištu ima udjel između 60 i 70 posto.
Pri stvaranju konkurentskog pritiska značajna je i uloga Bipe koja na tom tržištu ima tržišni udjel između 10 i 20 posto.
Stoga je AZTN ocijenio da će provedba koncentracije doprinijeti jačanju tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu.
Na poziv za podnošenje mišljenja i primjedbi na koncentraciju AZTN nije zaprimio nijednu reakciju,
navode iz Agencije stanovi Beograd
Nema komentara:
Objavi komentar