srijeda, 20. studenoga 2013.

Obnova magazina soli u Pagu

Na nedavnoj dodjeli godišnjih nagrada u povodu Svjetskog dana turizma, postavljanje mreže pješačkih staza u eko parku Ninska laguna proglašeno je najboljim programom odgovornog hrvatskog poslovnog turizma, dok je rekonstrukcija paških magazina soli odabrana kao najbolji proizvod hrvatskog poslovnog turizma.
Obnova magazina soli u Pagu i uspostava mreže pješačkih staza na ninskoj Kraljičinoj plaži i lokalitetu ljekovitog blata uvršteni su među deset kreativnih i inovativnih projekata u turizmu 2013. godine, za što im je u povodu Svjetskog dana turizma u Zagrebu krajem rujna dodijeljena godišnja nagrada Saveza za energetiku Zagreb, tvrtke Energo Media Servis i Hrvatske gospodarske komore- Europske poduzetničke mreže u Hrvatskoj - CBTour 2013. U obrazloženju nagrade se navodi: Plaže Nina jedan su od njegovih zaštitnih znakova i impresivna slika koju pamte svi koji su barem jednom posjetili ovaj grad. Njihova ukupna dužina je čak 8000 metara. Najdulja i najpoznatija od njih je 3 kilometara duga, pješčana Kraljičina plaža. Na putu do nje treba prijeći desetak metara dugi plićak, a u njezinoj se blizini nalazi najveći poznati lokalitet ljekovitog blata u Hrvatskoj.
Paški magazini soli odabrani su kao najbolji proizvod hrvatskog poslovnog turizma iz sljedećih razloga: Magazini soli koji se nalaze na području grada Paga još od mletačke vlasti zapušteni su, a dijelom neadekvatno prenamijenjeni. Cilj samog projekta je izgradnja i obnova turističke infrastrukture. Stvaranjem muzejsko-kulturnog centra u 1. magazinu soli obogatit će se kulturno-turistička ponuda grada Paga jer će implementacija projekta doprinijeti ne samo stvaranju muzeja već će obnovljivi magazini nuditi sadržaje poput održavanja tradicionalnih sajmova, predstava, izložbi i raznih manifestacija s ciljem oživljavanja povijesti i tradicije grada.
Veći broj turista potaknuo bi i otvaranje novih poslova vezanih za turizam što bi dugoročno imalo pozitivan utjecaj na otvaranje novih radnih mjesta i u konačnici spriječavanje iseljavanja velikog broja stanovnika. Osim toga pružanje izložbenog prostora malim i srednjim poduzetnicima moglo bi imati dugoročni pozitivan učinak na poboljšanje marketinga i plasmana autentičnih otočnih proizvoda. Ministarstvo Darka Lorencina sa 200.096 kuna financirat će izradu glavnih projekata nekretnine Dubrovnik

Nema komentara:

Objavi komentar