Mike Pugh, generalni direktor Arena Centra, cijelu karijeru je proveo na pozicijama vođenja i upravljanja trgovačkim centrima diljem Europe. U svojoj karijeri na čelu Arena Centra najviše je ponosan na postavljanje novih standarda u dijelovima poslovanja koja obično ostaju u sjeni profita u održivosti i ekologiji.
Za Poslovni dnevnik Pugh govori kako osluškuju potrebe posjetitelja i trudi se ispuniti ih. Koja je danas pozicija Arena Centra na hrvatskom tržištu? Arena Centar od samog je početka postavljen kao jako ambiciozan projekt. Dobri rezultati iz 2012. godine su budili optimizam u nama, ali 2013. je uspjela nadmašiti naša očekivanja.
U svojoj trećoj godini poslovanja, Arena Centar je potvrdio vodeću poziciju na tržištu. Bez obzira na tešku ekonomsku situaciju u državi, svi bitni poslovni parametri Arena Centra u 2013. su zabilježili rast: na godišnjoj razini posjećenost je porasla za preko 10 posto, dok su prometi u trgovinama porasli preko 8 posto.
Imamo najveći broj mono-brend trgovina svjetski poznatih robnih marki kao što su Champion, Desigual, Converse, Gaastra, Levi's, Columbia, Noa Noa, Pepe Jeans, G-Star Raw, Timberland, McCafe, a mnogi od njih prisutni su jedino u Arena Centru.
Prednjačimo u broju hrvatskih malih poduzetnika i jako nas veseli da preko 30-ak malih hrvatskih poduzetnika, bilo kroz dugoročni ili kratkoročni zakup, posluje u Arena Centru. Naš poseban cilj je podržati hrvatske poduzetnike te im pomoći u njihovom poslovanju.
Ponosi smo i što smo postavili nove standarde u drugim dijelovima poslovanja, kao što je održivost i ekologija te je Arena Centar prvi shopping centar kojem je dodijeljena oznaka GREEN MARK - SIGN OF EXCELLENCE koja je obilježje održivog ili zelenog poslovanja, a dodijeljen nam je i status Superbrands.
Uz to, uskoro u Cinestar Arena Centra stiže potpuno novi kino format 4DX čime Arena Centar postaje jedinstveno odredište za shopping i zabavu u čitavoj Europi jer ćemo pod istim krovom jedini imati sva tri vrhunska kino formata IMAX, Gold Class, 4DX.
Možda najbolji dokaz koliko je Arena Centar kvalitetno postavljen projekt je nedavno osvojena nagrada za izvrsnost u upravljanju projektima koju je tvrtki Trigranit udijelila Hrvatska udruga za upravljanje projektima (HUUP) i to upravo za projekt izgradnje shopping centra Arena Centar.
Kako vidite daljnji razvoj trgovačkih centara u Hrvatskoj?
Uzimajući u obzir i projekte u razvoju, zagrebačko tržište shopping centara je dosegnulo točku zasićenosti stoga će se interes developera pomaknuti prema ostalim dijelovima Hrvatske. Zagreb je relativno nedavno svjedočio zatvaranju centara Mandi i Cascade, no i otvaranju novih centara.
Kad je riječ o trgovačkim centrima jako puno toga ovisi o okruženju, lokaciji, tenant miksu, ponudi, poziciji brenda. Ukoliko ima dobro posložene osnove i kvalitetan model poslovanja, novi projekt može pronaći svoje mjesto na tržištu, ali sad je to mnogo teže nego je bilo prije 5 ili 7 godina.
Kolika je prednost, a kolika eventualno mana, što se uz Arenu Centar nalazi sportska Arena s brojnim sportskim i kulturnim događanjima?
Blizina sportske Arene je prednost koja donosi mnoge izazove. To su izazovi prvenstveno organizacijske prirode jer je potrebno u kratkom vremenu ugostiti veliku količinu posjetitelja.
Prevelika gužva može negativno utjecati na doživljaj boravka u centru vjernim posjetiteljima koji su u tom trenutku došli obaviti redovnu kupnju.
Zatim, izazov je pronaći način kako iskoristiti prisutnost posjetitelja događanja za dobrobit naših zakupaca, odnosno potaknuti posjetitelje koji su došli isključivo radi događanja u sportskoj Areni da obave kupnju u trgovinama Arena Centra, naravno, u ugodnoj atmosferi, kako bi ih motivirali i za ponovni posjet.
Naši odjeli marketinga i tehničke službe imaju posebne strategije za dane kad su događanja u susjednoj Areni i vjerujemo da naši zakupci profitiraju od njih. Bilo bi idealno kad bi u sportskoj Areni bilo puno više sportskih i kulturnih događanja iznajmljivanje stanova
Nema komentara:
Objavi komentar